시즌 3, 에피소드 3: Ray and Mickey make a desperate attempt to get Terry released from prison after discovering he's killed an Aryan and his life is in danger. Meanwhile, Mickey and Daryll pitch a new and improved strategy to Gary's prostitutes, Bunchy invests in putting on a Luchadora show to keep Teresa around - and Abby hits her breaking point with the family.