Come Back to Me
S1, E10: Über mom Maisy Gibbons (guest star Sharon Lawrence) returns, and her secret life intersects with Bree's. Meanwhile Gabrielle's predicament worsens, Susan plans to take her relationship with Mike to the next level, and Lynette, suspicious (and a little jealous) of her new nanny (guest star Marla Sokoloff), decides to secretly videotape her.