Come Home to Daddy
S1, E6: Lexi's creativity is pushed to the limit for her latest client's nails, but problems with technology threaten to make her experiment a failure. Meanwhile, Bria and Matt arrive in Vegas to elope and the rest of the family slowly catches wind of their plan.