Come In, Stranger
S1, E5: A break-in on Wisteria Lane leaves the neighbors feeling vulnerable, especially Susan – who reluctantly accepts a date with a persistent policeman (guest star Steven Eckholdt) after Mike Delfino appears indifferent to her – and a lonely Bree, who finds herself bonding with Mary Alice's troubled son, Zach. Meanwhile, Lynette and Tom pull out all the stops to get their uncontrollable twins accepted at a prestigious private school, and the unexpected arrival of Carlos' mother (guest star Lupe Ontiveros) puts a crimp in Gabrielle's covert love life.