Come Quickly, I'm Afraid
S7, E5: In Danville, Kentucky, a pawn store robbery leaves three people dead. Detectives struggle to identify the suspect, their only lead is a mysterious silver van. Using a trail of video to pursue the elusive vehicle is their only hope of catching a killer.