Comedians, Zombies, and Space Cats, Oh My!
S1, E2: The Area 51 crew bust out some more hyper-realistic tattoos including a portrait of the legendary Chris Farley, a pair of ram horns you've never seen on a man's head before, and an eye-popping zombie pinup girl. Meanwhile, Josh is tasked with tattooing a hyper-real image of a man's "space" cat onto his chest, while Caroline plays babysitter to his friendly feline.