S2, E1: Comedians, it's time to fight! Bring your best routines, tricks, and jokes. Grace Gianoukas gets on stage as the Lemon Woman, Carol Zoccoli performs a Close-Up Comedy routine, and Rafael Infante plays a pastor. They learn that doing a bit is as dangerous as watching one, and that a smirk counts as a laugh and is punished with a card. Even Thanos showed up! What was this villain doing there?