Coming and Going
S4, E8: Nate and Brenda take Maya on a train ride, getting caught in their tracks when they go a little too far. Meanwhile, David tries to 'sex-orcise' his demons; Keith straightens out a conflict of interest; Federico starts sleeping on the job; Ruth schools George when he treads on her garden; Vanessa and Angelica take some female matters into their own hands; and Claire enjoys 'dancing' with Edie--as a spectator sport.