Command Performance
S1, E2: When Ed and Kelly are tricked by a hologram of a ship in distress and find themselves prisoners in a replica of their former home, Alara must step up in her first command of the Orville and attempt a heroic rescue. Meanwhile, Bortus and Klyden receive some happy, yet unexpected news.