East New York Comp Stat Interruptus
S1, E8: When four party-goers fatally overdose, the 7-4’s investigation is impeded by an ongoing DEA operation, and Haywood turns to Suarez for help. Also, Yenko deals with tension at home, and Sandeford prepares for a date with his ex, Tamika (guest star Luna Lauren Velez).