Compass
S2, E3: The 2nd Mass moves into an airport hanger, but the drafty conditions cause Anne to grow concerned about the group's health. Meanwhile, the Berserkers hatch a plan to get rid of Tom. And while dealing with a loss of one of its own, the 2nd Mass receives a promise of hope from a mysterious visitor.