Cómplices al Rescate
S1, E4: Silvana sends Mariana a list of songs she needs to learn so she can take her place in the singing lessons. Nerves betray Mariana and she gets paralyzed in front of Silvana's family. Rocio visits Alberto in the factory and makes Lorna jealous.