Concordia
T2, E5: Anna uses her newest gift to mankind, "Concordia," as a cover to hide an invading fleet of breeding vessels that will be used to ensure the perpetuation of Visitors for future generations. Meanwhile, Eli Cohn (recurring guest star ODED FEHR) tries to convince Erica and the Fifth Column that the Concordia gala is the perfect time to assassinate Anna. Recurring guest stars also include JAY KARNES, ROARK CRITCHLOW, NICHOLAS LEA and CHRISTOPHER SHYER.