Condo Cat Creation
S1, E4: Antonio Ballatore transforms a cramped condo with two cats and a rescue dog. The sledgehammers come out as the team knock down kitchen walls, build personalized pet spaces into the stairs and furniture, and install a 20-foot tall cat climbing-wall.