Confessions of a Dangerous Mind
S1, E8: The team heads to Europe for a mission to transport a dangerous prisoner for interrogation, who, much to their surprise, turns out to be Will’s corrupt former boss and ex-FBI director Alex Ollerman (guest star DYLAN WALSH). Meanwhile, Jai helps organize a Secret Santa gift exchange for an off-season Spy Christmas.