Confessions of a Mask
S1, E5: Olivia and Abel, thanks to the cabin, discover what exactly Albanta is and the key to get out of there. However, Abel suddenly disappears leaving Olivia alone in her mission to alert everyone of what is happening there... On the other hand, Dídac and Carolina bury in the forest a Marcos who seems to have committed suicide.