Confrontation
S1, E3: Sakuya's younger sister, Suseri, shows up. She also works to rid the world of monsters, and is a rival to the head of the Shimadzu family. She wants to bring Shinichirou over to her side, so she attempts to seduce him, and eventually kidnap him, but they run into a bit of trouble with monsters on the way...