Confrontations
S4, E10: When April sees how intolerant and judgmental her mother is, she makes an important decision about her future. Since breaking up with April, Marc decides to focus all his energy on his music, and gets close to his bandmate and ex-girlfriend, Sofia. Meanwhile, Lydia's behavior becomes even more bizarre when she tries to sabotage Karen and Adam's new relationship.