S1, E6: The friends come up with a plan to change the GPS location of the day's activities so the final destination becomes the junkyard where the transmitter is placing the ship. They want to take advantage of the chaos of the kids' arrival to recover the ship. The plan has a weak spot: they need the best hacker, Lucía. Meanwhile, Mónica talks to Salazar about her concerns regarding Vania's intentions, who is willing to use any means necessary to trap Hoshi. They have to get ahead of Margo's second-in-command. This becomes easier for Salazar when he discovers that, thanks to his mental bond with Hoshi, he can see what the alien sees.