Congresswoman Ocasio-Cortez, Malta, An Unlikely Inventor
S51, E39: Alexandria Ocasio-Cortez: The 60 Minutes Interview; Then, inside the corruption allegations plaguing Malta; And, the unlikely, eccentric inventor turning inedible plant life into fuel.