Connie
S1, E5: Connie (Makenzie Leigh) comes to believe her secretive relationship with Hector (Peter Sarsgaard) will help her escape her mundane life. A visit to her father’s former lover prompts Connie to profess her love to Hector, and she must deal with the consequences. Also Starring Thandie Newton, Uma Thurman, Zachary Quinto, Melissa George, Brian Cox and Thomas Sadoski.