S1, E9: Instead of sleeping in and ordering pizza, per his normal Thanksgiving custom, Jimmy invites Hope’s other grandparents, Dale (guest star Greg Germann) and Margine (guest star Valerie Mahaffey), to join the Chances for a more traditional holiday dinner. The Chances soon realize that the apple doesn’t fall far from the tree when Dale and Margine kidnap Hope, and it’s up to them to get her back.