Conquering Fear & Past Trauma with Gabrielle Bernstein
Сезон 1, серия 1: In this lesson, Gabrielle Bernstein, renowned motivational speaker, life coach, and NY Times best-selling author, takes us through the importance of reconditioning our thought process.