Conspiracy
S1, E3: Something goes horribly wrong with Naomi, leaving her comrades dazed and confused. It's clear there is more to it when they're told to keep quiet. Kasane divulges a shocking secret to Yuito, and the Seto and Kyoka platoons face an unexpected enemy.