Contemplating the Body
시즌 1, 에피소드 3: With KD under police surveillance and the Brooks deal hanging by a thread, Pernell must pass a psych evaluation, apologize on the record, and get his hands dirtier than he ever has before. Jocelyn's grief has taken on a dangerous ritual, just as Crystal pressures the lawyer to drop her daughter-in-law's case. At Hand of God chapel, Alicia and Paul prepare a high-profile meal for the homeless.