S1, E4: Investigate other cultures that thrived in Mesoamerica at the time of the Olmecs, such as the Zapotecs in the Valley of Oaxaca. Probe intriguing archeological evidence, including artifacts similar to those from Olmec culture, which raise the question of who influenced whom.