Content Warning
S2, E5: When a social media stunt turns deadly, Morgan and Karadec head to an influencer content house to track down answers. Meanwhile, the LAPD team adjusts to Captain Nick Wagner’s new role, and Ava seeks out more information on Roman’s disappearance.