Contracts and Oaths
Сезон 1, серия 3: In order to create 100 of the toilets equipped with a magic device that Papek begged him for, Takumi visits the Mulan Company to procure help. After requesting "someone to the manage the mansion" and "someone capable of fighting and protecting me", Takumi meets a beautiful human girl, Maria, and a beautiful elf, Sofia.