Control - Alt - Delete
S4, E12: Control (recurring guest star Camryn Manheim), who oversees the handling of relevant numbers for the government, begins to question the methods and intentions of the Samaritan program. Also, alarming news reports of a pair of vigilantes rampaging through the Northeast begin to surface.