Control
S1, E16: After Jess realizes that Schmidt is unfairly doing all of the housework, she pushes him to “go on strike,” and the entire ecosystem of the loft is thrown off balance. Meanwhile, Nick scrambles when he must pay up to Winston after losing a poker game.