Conversion
S1, E15: Darken Rahl is determined to have his personal wizard, Giller, harness a powerful magical force that will help Rahl enslave the world. But Richard's attempts to rescue his friends from the sadistic wizard's deadly experiments send him into his first explosive face-to-face confrontation with the evil Rahl.