Cook Like a Pro: Store-Bought Is Fine
S27, E1: Store-bought ingredients pass the test for Ina Garten as she makes sweets, treats and more; ready-made shortcuts wow in her Raspberry Baked Alaska with Fresh Raspberry Sauce; Turkey Sandwiches with Brussels Sprouts Slaw.