PJ Masks: Power Heroes Music Videos Cool as Ice Cub
S1, E5: Ice Cub is the newest member of the Power Heroes team! Ice Cub is our awesome polar bear hero with a super snowboard and super ice powers. Everyone wants to be as cool as Ice Cub!