Cool Friend Luke
S1, E3: Judy forces Josh to choose between her and his new best friend, Luke (Tone Bell), when she finds out his pal is the upstairs neighbor she claims caused water damage. Also, Andrew asks Nick the doorman to help him assemble Wyatt's new playpen.