Coordinates
S1, E5: With the information they gained from Libar-Oberstein, the crew reaches Orleans where the mysterious stone was mined. In the maze-like mine, Fena moves towards the far depths as she seems to be guided by a certain something. Though suspicious of Fena’s sudden change in behavior, Yukimaru adamantly follows her. Behind them however, is the Rumble Rose crew whom they had believed to have wiped the floor with back in Bar-Baral, closing in on them.