Cop or Drop?
S2, E5: Marie and Chuck set new boundaries for their relationship, and Marie makes progress on her movie with Quintrell. Hattie struggles to find a happy medium with her writers' group, and her relationship with Ida B. Ben has a new idea for a movie.