Cops and Robbers
Сезон 1, серия 4: Mickey crosses paths with Victor Maher, the only man who's ever 'beaten' Albert Stroller. A former Fraud Squad officer, now head of security at a bank, Maher has something on Danny and, if Mickey doesn't help him catch the enigmatic robber who's plaguing his bank, Danny will go to prison. Can Mickey persuade the team to take part in a bank robbery?