시즌 1, 에피소드 4: Cristina goes on a date with an ex-love from high school, but they argue over Alejandro. Whilst drunk, Miguel brings mariachis back to Cristina's house; she and Rodrigo think he's trying to get Alejandro back. Graciela tries to win over Guillermo.