S1, E2: The mysterious man continues to squat in Tsutsui Yukitaka's room. However, people from the laboratory are closing in to capture him. Yukitaka and his neighbor Edogawa Miho try to shelter him. But despite their concerns, he suddenly disappears from the room. Yukitaka and Miho search for him, but he ends up getting involved in a horrible event. Craft and company appear before them as the day ends. And the shocking truth about him is revealed! What is the true identity of the mysterious young man? And in a development that's truly gone above the diagonal, all of humanity is wrapped up in the situation...