Corruption
S3, E5: On a diplomatic mission to Mandalore, Senator Padmé Amidala uncovers a sinister plot lurking beneath the pacifist planet's serene façade. With the help of Duchess Satine, she investigates a mysterious illness spreading among Mandalore's children, discovering corruption that extends into the highest levels of the Mandalorian government.