Cosmic Carnival Challenge
S2, E2: Prepare for an out-of-this-world adventure with Rob the Robot and his dynamic crew in "Cosmic Carnival Challenge." Join Rob and his pals as they gear up for an intergalactic Sports Day, Then, on "Rocket Band," they rock the galaxy as they form their own musical group, and more!