S1, E4: Nine dogs and their human partners remain in the competition of their lives. Their Costa Rican experience continues as our packs travel away from the coastal beaches of Costa Rica, to the inner-city life in San Jose. As the competition heats up and strengths and weaknesses start to emerge, some pack mates start emerging as fierce competitors and others find it difficult to fit in.