Costume Party Catastrophe
시즌 1, 에피소드 5: Tam and Paul get ready for the annual costume party that always ends in disaster. Andy is enraged when Deena's hurt feelings threaten their business partnership. Jeff helps Mandy get a break only to realize how hard her day-to-days really are.