Сезон 1, серия 4: After seeing Kokoro's overwhelming performance with his own eyes, Akira, who has difficultly expressing himself, is reminded of an old trauma, leaving him unable to put everything he has into rehearsal. A lone owl watches Akira's struggles through a window...