Coulda, Woulda, Shoulda
시즌 4, 에피소드 11: Samantha's obsession with accessories causes friction with an A-list client; Carrie allows herself to take some grown-up steps with Aidan; Charlotte and Trey discover the real reason behind their infertility; and Miranda is confronted by some life-altering news.