Counseling
S1, E3: Robert and Frances attend couples therapy in an effort to see if their marriage is salvageable. Frances gets advice from Dallas, while Robert vents at work. At home, tensions mount as Frances and Robert try to maintain a facade of normalcy for the children. Frances arrives at an epiphany.