Counter Attack
S3, E19: Having freed the prisoners, Obi-Wan Kenobi and Anakin Skywalker search for a way out of the impenetrable Citadel prison. The brutal warden has more traps, perils and pitfalls in store for them, however, and the heroes must overcome their own differences in order to escape.