Countermeasures
S10, E1: Horatio's and Natalia's lives hang in the balance, as Horatio stands between Natalia and certain death. Meanwhile, it's a race against time for the team to capture escaped killer Jack Toller before he kills again, on the 10th season premiere of CSI: MIAMI.