Coup de Grâce
S2, E11: Bellamy and Lincoln's attempt to sneak into Mount Weather has brutal consequences. Abby fights to stay in control as Clarke steps up in her new leadership role. Meanwhile, with Monty and Harper (co-star Chelsey Reist) still missing, a desperate Jasper confronts President Wallace and demands answers.