S3, E6: Adam chooses to spend Halloween night with Dana rather than Beverly, who decides to teach her son a lesson about the dangers of the holiday. And later, Adam regrets taking Barry and Erica's advice to visit a haunted house when he's expected to go back inside to find Dana's lost promise ring.